Vânzări peste așteptări pentru marii retaileri din România.

Profituri Uriașe în Vreme de Criză!

Ah, România, paradisul paradoxurilor economice, unde crizele sunt doar oportunități mascate pentru creșterea profiturilor! În timp ce majoritatea cetățenilor se zbat să își acopere cheltuielile zilnice, crescute exponențial de pandemie, războiul din Ucraina și criza energetică, marii comercianți de alimente își freacă mâinile de bucurie. De ce? Ei bine, profiturile lor au crescut, nu cu 10%, nu cu 20%, ci s-au triplat! Da, ați auzit bine, triplat în plină criză economică!

Și cum au reușit acești magicieni ai comerțului să își tripleze profiturile în timp ce restul economiei suferă? Prin practici demne de un roman cu mafioți: reducerea gramajului produselor, dar menținerea prețurilor. O, ce ingeniozitate! Ce măiestrie în arta de a păcăli consumatorul! Și toate acestea sub nasul autorităților, care, deși au plafonat adaosul comercial, se pare că nu au reușit să pună frâu acestor practici desăvârșite de înșelăciune.

Premierul Marcel Ciolacu, într-un moment rar de luciditate, a strigat în gura mare că aceste manevre trebuie sancționate de către Consiliul Concurenței. Dar, întreb eu, când vor începe realmente aceste sancțiuni? Când vor simți și consumatorii de rând că cineva îi protejează cu adevărat? Sau va rămâne doar la nivel de declarații pentru presă, în timp ce profiturile continuă să curgă în conturile deja umflate ale retailerilor?

Este evident că în România, crizele sunt doar un pretext pentru unii de a se îmbogăți pe spatele celor mulți. Și acest circ al scumpirilor și al profiturilor exorbitante continuă să se joace pe scena noastră națională, sub aplauzele tăcute ale unei guvernări care pare mai preocupată de imagine decât de binele cetățeanului de rând.

Sursa: Realitatea.net

spot_img

Latest articles

Related articles

spot_img