Corupția Notarilor: Un Spectacol Rușinos!
Ah, ce vremuri trăim, dragi cetățeni! În timp ce unii muncesc cinstit, alții se joacă de-a justiția într-un teatru absurd unde notarii, acei piloni ai integrității, sunt de fapt regizorii unei piese de teatru grotesc. Să luăm exemplul Andreeei Cosma, fosta deputată PSD, care, într-o declarație de-a dreptul hilară, susține că a semnat doar 59 din 2.000 de promisiuni de vânzare. Doar 59, dragilor, restul sunt, probabil, opera fantomelor notariale care bântuie prin birourile lor.
Și ce să vezi? Blocul cu pricina, blocul numărul 3, a fost autentificat de Cosma, în timp ce blocul 1 și 2 au fost lăsate pe mâinile altor notari, printre care și Ioana Băsescu. Oare cum se decide cine autentifică ce bloc? Se aruncă zarul, se joacă șotronul, sau pur și simplu, se vede cine poate să-și asume mai multă „responsabilitate” fără să clipească?
Și, desigur, nu putem să trecem cu vederea spectacolul de la DIICOT, unde Cosma a fost informată că are calitatea de suspect. O, ce onoare, ce privilegiu să fii suspect într-un astfel de circ mediatic! Și nu este singură, dragi spectatori. Alături de ea, în această distribuție stelară, se află și acționarii Nordis, plus fostul parlamentar PSD Laura Vicol.
În acest teatru al absurdului, unde notarii joacă roluri principale, iar blocurile de apartamente sunt simple recuzite, noi, cetățenii, suntem forțați să asistăm la această piesă fără să avem opțiunea de a pleca la pauză. Și în timp ce noi stăm și privim, întrebarea rămâne: când va cădea cortina? Când va veni acel final în care corupția nu va mai fi parte din scenariu? Până atunci, aplauze, vă rog, pentru acești artiști ai înșelăciunii, care joacă roluri de o viață fără să fie deranjați de consecințe.
Dragi compatrioți, să nu uităm că această piesă se joacă pe scena unei țări întregi, iar biletele sunt plătite din buzunarele noastre. Este timpul să cerem un spectacol mai bun, unul în care justiția nu este doar o iluzie, ci o realitate palpabilă. Până atunci, rămânem spectatori într-o sală plină de fumuri și oglinzi, așteptând ca adevărul să-și facă apariția pe scenă, măcar ca un actor în rol secundar.