Descoperă Cum AUR a Spălat Creierele Electoratului!
Oh, ce surpriză! Alianța pentru Unirea Românilor (AUR), sub flamboaianta conducere a lui George Simion, a reușit să se cocoțeze pe locul al treilea în clasamentul alegerilor europarlamentare. Dar cum? Simplu: aruncând cu bani în promovare ca un magnat într-un club de noapte. Conform Autorității Electorale Permanente, AUR nu doar că a impresionat prin procentele obținute, dar și prin sumele exorbitante cheltuite pentru a-și vopsi în aur imaginea.
AUR a scos din vistierie nu mai puțin de 15 milioane de lei pentru a-și plăti propaganda pe toate canalele posibile: televiziune, radio, presă scrisă și, bineînțeles, online. Toate acestea au fost orchestrate de DGI Multimedia Design SRL, o firmă de casă a AUR, condusă de Doina Grosu. Nu-i de mirare că firma aceasta a fost aleasă, având în vedere că Grosu nu este doar o simplă gestionară, ci o veritabilă maestră a propagandei, așa cum a fost dezvăluit de Rise Project.
Și ce laborator de propagandă și-au construit! Un adevărat atelier de fabricat știri și ideologii radicale, care a fost pus la bătaie pe Facebook și alte site-uri, toate sub umbrela AUR. Realitatea TV, un alt pion pe tabla de șah a AUR, a difuzat cu generozitate materialele de campanie, îndoctrinând telespectatorii cu mesaje ale partidului.
Și să nu uităm de acel „personaj influent” din presă, care a primit o sumă frumușică pentru a se asigura că AUR strălucește în lumina reflectoarelor cât mai favorabil. Detalii picante despre acest episod de cumpărare a influenței se pot găsi pe Snoop.ro, pentru cine are stomacul tare.
Sursa: Hotnews.ro